Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Stormschade
Beste, ik heb 3 jaar geleden een huis gekocht en ben via de makelaar doorverwezen om een verzekering aan te sluiten bij Piette & Partners. In mijn verzekering zat ondermeer Brand en aanverwante gevaren, Waterschade, Aanslagen en arbeidsconflicten, GlasbreukStorm, hagel, sneeuw- en ijsdruk B.A. gebouwNatuurrampen. Nu door de zware storm geweest in November 2023 hadden de platen van mijn poort aan de voortuin (storm) het begeven waardoor er water (waterschade) in de motors was gelopen en deze een kortsluiting gaven (elektriciteit) en helemaal kapot waren. Na 3 jaar alles mooi iedere maand te betalen had ik mijn verzekering geraadpleegd maar deze wilden mij in geen enkel geval helpen. De oorzaak kwam door de wind en niet door de storm volgens hen! Nu moet je mij eens vertellen hoe storm veroorzaakt wordt! Ik moet alles via de makelaar (Concordia) communiceren want met hen mocht ik niet bellen of wilden ze me niets zeggen aan de telefoon. Ook heel onvriendelijk! Ik heb gevraagd om een expert te laten komen kijken maar deze wilden ze niet sturen want het had toch geen zin (hun woorden) de communicatie van hen heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan hun diensten. Maar wel betalen! Ondertussen zijn we al bijna 4 maand verder en hebben ze zonder enige communicatief mijn dossier gesloten! Ik ben zeer ontevreden van deze verzekeringsmaatschappij en hoop als andere mensen hier zich bij aansluiten ze eerst eens gaan luisteren bij iemand anders. Dit kan toch niet! Je betaald voor je verzekering en waarvoor je verzekerd bent maar ze willen je niet helpen, noch luisteren noch communiceren! Ik hoop ze als noch het nodige in orde brengen waarvoor ik iedere maand betaal en ik verzekerd ben! Incasseren maar niet helpen dat is wat ze doen! Er zitten 3 elementen in deze case waarvoor ik verzekerd ben waaronder, waterschade, kortsluiten en stormschade, zelf de makelaar verstaat het niet waarom ze me niet willen helpen want dit duidelijk binnen mijn verzekering valt. Slechtste verzekering die ik heb meegemaakt!
eisen het dubbele bedrag
Beste , ik heb al jaren diverse verzekeringen bij piette & partners en stel nu vast dat ik meer dan 10j bedrogen ben door hun wat verzekerings betalingen betreft ,vb bij hun betaal ik jaarlijks voor mijn transporter 877.88€/jaar bij mijn nieuwe zou ik maar 409€/jaar , en die willen mij nu niet loslaten want ze schrijven dat ik vast hang aan hun , (wat ik niet meer wil )maw ik betaal in een nieuw pakket wat met doorlopende opdracht 941€/jaar minder (wat veel geld is) ik ben maar en simpele huisvrouw ,maar tegen uitbuiting heb ik een afkeer .Dus kunne jullie ervoor zorgen dat ik één :van het oude contract afgeraakt onmiddelijk en twee of ik iets terug kan recuperen van de teveel betaalde bedragen in de afgelopen jaren en dan heb ik het hier NOG MAAR over één verzekering (ik kan bijlages verzenden als bewijs )
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten