Beste, ik heb 3 jaar geleden een huis gekocht en ben via de makelaar doorverwezen om een verzekering aan te sluiten bij Piette & Partners. In mijn verzekering zat ondermeer Brand en aanverwante gevaren, Waterschade, Aanslagen en arbeidsconflicten, GlasbreukStorm, hagel, sneeuw- en ijsdruk B.A. gebouwNatuurrampen. Nu door de zware storm geweest in November 2023 hadden de platen van mijn poort aan de voortuin (storm) het begeven waardoor er water (waterschade) in de motors was gelopen en deze een kortsluiting gaven (elektriciteit) en helemaal kapot waren. Na 3 jaar alles mooi iedere maand te betalen had ik mijn verzekering geraadpleegd maar deze wilden mij in geen enkel geval helpen. De oorzaak kwam door de wind en niet door de storm volgens hen! Nu moet je mij eens vertellen hoe storm veroorzaakt wordt! Ik moet alles via de makelaar (Concordia) communiceren want met hen mocht ik niet bellen of wilden ze me niets zeggen aan de telefoon. Ook heel onvriendelijk! Ik heb gevraagd om een expert te laten komen kijken maar deze wilden ze niet sturen want het had toch geen zin (hun woorden) de communicatie van hen heb ik nog nooit meegemaakt, laat staan hun diensten. Maar wel betalen! Ondertussen zijn we al bijna 4 maand verder en hebben ze zonder enige communicatief mijn dossier gesloten! Ik ben zeer ontevreden van deze verzekeringsmaatschappij en hoop als andere mensen hier zich bij aansluiten ze eerst eens gaan luisteren bij iemand anders. Dit kan toch niet! Je betaald voor je verzekering en waarvoor je verzekerd bent maar ze willen je niet helpen, noch luisteren noch communiceren! Ik hoop ze als noch het nodige in orde brengen waarvoor ik iedere maand betaal en ik verzekerd ben! Incasseren maar niet helpen dat is wat ze doen! Er zitten 3 elementen in deze case waarvoor ik verzekerd ben waaronder, waterschade, kortsluiten en stormschade, zelf de makelaar verstaat het niet waarom ze me niet willen helpen want dit duidelijk binnen mijn verzekering valt. Slechtste verzekering die ik heb meegemaakt!