Meest recente klachten

M. D.
22/10/2024

Michael David

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] heb ik ticket(s) gekocht voor [EVENEMENT] dat normaal doorging op [DATUM]. U deelt mij echter dat de datum van evenement wordt gewijzigd naar [DATUM]. Deze wijziging komt niet goed uit want [REDEN]. Ik vraag u daarom om binnen de [X] dagen de terugbetaling van [BEDRAG] op mijn bankrekening. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket • Kopie betalingsbewijs • Kopie melding wijziging datum evenement

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform