Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Overdreven aankoopprijs Daktarin producten en
Beste,Ik bestelde online Daktarin Spray en Daktarin zalf(14,49€+24,53% taksen(zijnde 18,05€)!! voor levering in Portugal(26,01€+24,53%taksen zijnde 32,39€ vervoerkosten), alles vooraf volledig betaald. 2 dagen later (heden)ontdek ik een andere site van Viata waar mijn aangekochte producten (13,53€ incl taksen) maar liefst Ca 25% minder kosten en de leveringskosten (12,95€ incl taksen)naar Portugal ca 40% lager liggen dan de prijs van Pharmacodel!! Ik heb dit per mail aan Pharmacodel laten weten en gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Zij antwoordden mij dat mijn bestelling reeds opgestuurd is( hoewel ik hiervan geen bevestigingsmail heb ontvangen) en als dusdanig mijn bestelling niet geannuleerd kan worden , waarbij ze me verwijzen naar de algemene voorwaarden.MvgViv Bosgaerd
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten