Meest recente klachten

A. D.
15/11/2024

0 communicatie, pincode niet vrijgeven

Pincodes zonder reden geblokkeerd, meerdere mails en zelfs klacht verstuurd. 0 reactie terwijl ze zeggen dat ze binnen 48u MAXIMUM een antwoord sturen. Nu mis ik 175€ , de pincodes werden zonder geldige reden geblokkeerd en ik wil dat die codes zsm vrijgegeven worden.

Afgesloten
B. R.
22/08/2022

Probleem met terugbetaling

Ik heb online een paysafecard account. En heb in Luxemburg een voucher van 100€ gekocht om mijn account aan te zuiveren. Maar nu blijkt, als je een Belgisch account hebt moet je een voucher in België aankopen. Dus kon ik deze voucher van Luxemburg niet op mijn account zetten. Dus heb ik een mail gestuurd naar info@paysafecard.com. Heb een reactie terug gekregen. En heb hen de nodige info doorgemaild+ bewijs van aankoop en dergelijke. Na veel over en weer gestuurd. Hebben ze mij uiteindelijk 50,58€ terug gestort. Dat is bijna de helft van de 100€ die ik betaald heb. Ik vind dit zeer overdreven dat men bijna 50% onkosten aanrekent terwijl zij 100%hebben ontvangen. Ik kan leven met 5 of 10% maar 50% vindt ik overdreven.

Afgesloten
A. C.
19/02/2018

Geblokkeerde paysafecard nummers en account

Een aantal paysafecard nummers werden geblokkeerd zonder reden. Ik denk dat het te maken heeft met vorige betalingen (tamelijk wat nummers met 10 euro tegoed achtereen in mijn account geladen). Toen daarna begonnen de problemen. Elke keer ik een nummer wil gebruiken krijg ik een melding ivm veiligheidsrisico gevolgd door de blokkering van de code.

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform