Terug

Probleem met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. R.

Naar: Paysafecard

22/08/2022

Ik heb online een paysafecard account. En heb in Luxemburg een voucher van 100€ gekocht om mijn account aan te zuiveren. Maar nu blijkt, als je een Belgisch account hebt moet je een voucher in België aankopen. Dus kon ik deze voucher van Luxemburg niet op mijn account zetten. Dus heb ik een mail gestuurd naar info@paysafecard.com. Heb een reactie terug gekregen. En heb hen de nodige info doorgemaild+ bewijs van aankoop en dergelijke. Na veel over en weer gestuurd. Hebben ze mij uiteindelijk 50,58€ terug gestort. Dat is bijna de helft van de 100€ die ik betaald heb. Ik vind dit zeer overdreven dat men bijna 50% onkosten aanrekent terwijl zij 100%hebben ontvangen. Ik kan leven met 5 of 10% maar 50% vindt ik overdreven.

Berichten (2)

Paysafecard

Naar: B. R.

06/09/2022

Dear sir or madam,Thank you for submitting the complaint Ref: (CPTBE01591557-78). We will resolve the matter directly with the customer.Best regards, Your Sincerely,paysafecard Complaints Department--------------------022 20:34em met terugbetaling - (CPTBE01591557-78)ref:_00D208F1y._5005IT9KC6:ref

Paysafecard

Naar: B. R.

18/10/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform