Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Onterechte boete
Beste, Vandaag ontvang ik per post een parkeerretributie 500070719036. Volgens dit bericht stond mijn voertuig geparkeerd op 25.06.2025 omstreeks 12:49 te Evere. Ik ben op die datum noch op een andere datum in Brussel geweest, ik kom hier zelfs nooit. Normaal gezien, of in onze regio, is het zo dat er foto's gemaakt worden van de foutief geparkeerde voertuigen. Bij deze vraag ik dan ook om mij die aan te leveren. Of mij ten minste te laten weten welk merk en type voertuig uw diensten vaststelden, want behalve deze boete betwisten zal ik tevens een klacht indienen bij de politie omdat er iemand anders met mijn kenteken blijkt rond te rijden? Gelieve de nodige stappen te ondernemen om dit na te kijken.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten