Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

Gebrek aan klantenservicve na online aankoop

Beste,Ik bestelde op 18 november 2021 via de website van PSG Footbal tickets voor de wedstrijd PSG - Monaco voor een totaalprijs van 503,14 EUR. (ordernummer 442561).Enkele dagen voor de wedstrijd wilde ik mijn tickets ophalen via het online portaal, maar geraakte niet ingelogd. De klantendienst is enkel bereikbaar per mail en niet per telefoon, dus stuurde ik een mail op 10 december 2021, waarop ik onmiddellijk reactie kreeg met de vraag bijkomende info te bezorgen over de betaling. Echter nadat ik hierop geantwoord had, bleef het stil aan de andere kant.Er was geen manier om telefonisch contact op te nemen. Ook aan het stadion zelf in de ticketshop en de fanshop kon men ons niet helpen.We waren uiteindelijk genoodzaakt om nieuwe tickets te bestellen omdat we door de firma niet verder geholpen werden en hen ook niet te pakken kregen, er was geen enkele na-service.Uiteindelijk heb ik nadien opnieuw contact opgenomen. Plots vond men wel de tijd te antwoorden en had men inderdaad de oorspronkelijke bestelling teruggevonden. Probleem was dat mijn mailadres nick.vandenbroeck@live.be verkeerd genoteerd was in als nick.vandenbroeck@live.ne en dat ik daardoor uiteraard nooit kon inloggen. Het probleem werd pas vastgesteld nadat het evenement gepasseerd was en ik uiteindelijk een tweede keer tickets heb moeten bestellen.Terwijl, had men bereikbaar geweest enerzijds en had men het mailverkeer dat op 10 december op gang gekomen was ter harte genomen, dit vermeden had kunnen worden.Een gebrek aan klantenservice / naverkoop heeft me letterlijk 2 keer de ticketprijs gekost.Mailverkeer ter beschikking.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform