Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Leveringsprobleem
Beste, Ik heb al vanaf ik mijn bestelling ontving melding gemaakt dat mijn bestelling onvolledig is toegekomen. Ik heb foto's en video's van de doos op de dag dat die geleverd werd. Deze was beschadigd en er waren maar twee van de drie bestelde parfums aanwezig. Ik eis dan ook een nieuwe levering van het ontbrekende parfum of een terugbetaling. Indien dit wordt afgewimpeld zoals uw chatbot die pas na drie weken antwoord net als dat ik hier al voor gebeld heb, zal ik gerechtelijke stappen ondernemen. Ik heb meteen aangifte gedaan van het probleem bij jullie en nu kom je met een willekeurige foto met een doos zonder bewijs dat dit mijn bestelling is gezien hier geen naam nog adres op deze doos staat. Om dan aan te geven dat jullie mij niet kunnen terugbetalen. Hopende dat jullie dit snel alsnog rechtzetten. Jeremy Delafontaine
terugbetaling
goederen niet geleverd, na klacht hierover bevestiging gekregen van terug betaling , echter geen terugbetaling na 1 maand.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten