Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Niet geleverde producten
Beste, Ik heb op 11/07/2025 één bestelling gedaan (2x Armani code + premium lidmaatschap). Artnr 1084366 en 99999953. Samen een bedrag van 204,31 euro Jammer genoeg heb ik nooit iets ontvangen. Ik heb hiervoor reeds een brief gestuurd naar parfumdreams met de belofte dit probleem asap op te lossen. Echter van ol 28/09/2025 geen enkel gehoor meer en nog steeds geen refund of geleverde producten. Graag een oplossing Vriendelijke groeten, Koen David PS. Zendingnr S38000091266B2811 Ordernr 153055033
Leveringsprobleem
Beste, Ik heb al vanaf ik mijn bestelling ontving melding gemaakt dat mijn bestelling onvolledig is toegekomen. Ik heb foto's en video's van de doos op de dag dat die geleverd werd. Deze was beschadigd en er waren maar twee van de drie bestelde parfums aanwezig. Ik eis dan ook een nieuwe levering van het ontbrekende parfum of een terugbetaling. Indien dit wordt afgewimpeld zoals uw chatbot die pas na drie weken antwoord net als dat ik hier al voor gebeld heb, zal ik gerechtelijke stappen ondernemen. Ik heb meteen aangifte gedaan van het probleem bij jullie en nu kom je met een willekeurige foto met een doos zonder bewijs dat dit mijn bestelling is gezien hier geen naam nog adres op deze doos staat. Om dan aan te geven dat jullie mij niet kunnen terugbetalen. Hopende dat jullie dit snel alsnog rechtzetten. Jeremy Delafontaine
terugbetaling
goederen niet geleverd, na klacht hierover bevestiging gekregen van terug betaling , echter geen terugbetaling na 1 maand.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten