Meest recente klachten

G. B.
11/09/2019

GARANTIEBEWIJS

Beste, ik kocht op 10/09/2019 een paraplu KNIRPS voor €57,95. Thuisgekomen stelde ik vast geen kasticket te hebben ontvangen met de aankoopgegevens voor registratie bij Knirps en recht op de garantie. Heden 11/09/2019 kom ik het kasticket vragen, met de melding dat ik die gisteren waarschijnlijk vergeten was. uw antwoord hierop: wij doen niet mee aan kastickets. hierdoor heb ik geen recht op de fabrieksgarantie

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform