Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
GARANTIEBEWIJS
Beste, ik kocht op 10/09/2019 een paraplu KNIRPS voor €57,95. Thuisgekomen stelde ik vast geen kasticket te hebben ontvangen met de aankoopgegevens voor registratie bij Knirps en recht op de garantie. Heden 11/09/2019 kom ik het kasticket vragen, met de melding dat ik die gisteren waarschijnlijk vergeten was. uw antwoord hierop: wij doen niet mee aan kastickets. hierdoor heb ik geen recht op de fabrieksgarantie
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten