Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
problemen met cadeaubon
Beste,Ik kreeg begin mei 2023 2 cadeaubonnen , een bon van 50 euro en een bon van 25 euro voor Padelista Apparel. Deze webwinkel bestaat echter niet meer wegens te kleine marges. Ik heb ernaar gemaild, gebeld en uiteraard geen reactie. Ik heb dus een totaal bedrag van 75 euro in cadeaubonnen maar kan er jammer genog niets mee doen. Kunnen zij hier zonder meer mee wegkomen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten