Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkoper weigert eigen 14 dagen retourregel van hun eigen site
Beste,Ik bestelde een brommer bij jullie en besloot deze te retourneren voor dat ik het zelfs heb gebruikt. Ik contacteerde jullie klantendienst, eerst wilden jullie het negeren. Toen betrapte ik één van jullie door te bellen via telefoon ipv WhatsApp, waarna jullie direct hebben afgelegd voor ik mijn eerste zin kon afmaken. Toen ik jullie erna confronteerde daarover via messages, zeiden jullie dat de batterij plat ging en dat jullie me zouden contacteren om het te regelen.Een paar dagen later sturen jullie 7.30 's morgens een droog bericht waar dat deze brommer niet onder de Europese retourwet valt omdat het met korting werd verkocht en op de pagina zelf staat dat deze niet geretourneerd kan worden.Het ding is, ik kan niet weten wanneer jullie dat text erbij hebben gezet, wat op dezelfde pagina én jullie speciefieke retourinfo pagina staat dat er 14 dagen bedenktijd is.Zoals ik via WhatsApp zei ben ik bereid om nogmaals een transportkost van 75€ te betalen voor het afhalen. Als jullie met deze afzetgedrag door willen gaan ga ik geen keuze hebben buiten een advocaat contacteren.Cem Isin
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten