Meest recente klachten

C. I.
23/02/2024

Verkoper weigert eigen 14 dagen retourregel van hun eigen site

Beste,Ik bestelde een brommer bij jullie en besloot deze te retourneren voor dat ik het zelfs heb gebruikt. Ik contacteerde jullie klantendienst, eerst wilden jullie het negeren. Toen betrapte ik één van jullie door te bellen via telefoon ipv WhatsApp, waarna jullie direct hebben afgelegd voor ik mijn eerste zin kon afmaken. Toen ik jullie erna confronteerde daarover via messages, zeiden jullie dat de batterij plat ging en dat jullie me zouden contacteren om het te regelen.Een paar dagen later sturen jullie 7.30 's morgens een droog bericht waar dat deze brommer niet onder de Europese retourwet valt omdat het met korting werd verkocht en op de pagina zelf staat dat deze niet geretourneerd kan worden.Het ding is, ik kan niet weten wanneer jullie dat text erbij hebben gezet, wat op dezelfde pagina én jullie speciefieke retourinfo pagina staat dat er 14 dagen bedenktijd is.Zoals ik via WhatsApp zei ben ik bereid om nogmaals een transportkost van 75€ te betalen voor het afhalen. Als jullie met deze afzetgedrag door willen gaan ga ik geen keuze hebben buiten een advocaat contacteren.Cem Isin

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform