Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Hopeloos lang wachten op mijn door Uw bedrijf beloofde retourgeld
Beste.Op 10 November jl. bestelde ik bij Uw bedrijf, OXCS. Nl een kranzle pistool met artikelcode:12.480.Na een tijdje krijg ik een totaal ander artikel thuisbezorgd en de verkoper meldt mij dat dit artikel een alternatief is van het door mij gevraagde artikel.Ik ben hiermee niet akkoord en na mondelinge overeenkomst mocht ik dit artikel retourneren, de verkoper ging mij de kosten van het bestelde artikel terugbetalen, en ook de verzendkosten. Het gaat hier over een bedrag van 92.80 euro voor het artikel zelf en 18,10 euro voor de retourkosten. Op 8/12 /2023 stuurde ik dus het pakje terug.Tot op heden, 21/01/2024 heb ik nog steeds, en dit na verschillende telefoontjes en mails naar de eigenaar van het bedrijf, geen euro ontvangen. Ik word steeds met verschillende nieuwe uitvluchten geconfronteerd. Tot 3X toe werd er me beloofd dat de terugbetaling zo vlug mogelijk ging gebeuren. Dit is geen normale gang van zaken.Hopelijk komt dit vlug in orde en wordt het geld waar ik recht op heb nu snel geretourneerd.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten