Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terugbetaling annulatie owla showtime 2024
Geachte mevrouw/heer, Op 14/06/2024 heb ik 4 ticket(s) gekocht voor owla showtime dat normaal doorging op 04/08/2024. U deelt mij echter dat de datum van evenement wordt gewijzigd naar 15,16 of 17/08/2024 . Deze wijziging komt niet goed uit want wij zijn in verlof. Ik vraag u daarom om binnen de 7 dagen de terugbetaling van 276 e op mijn mastercard. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bestelling ticket tickets deel1 en 2 • Kopie betalingsbewijs : • Kopie melding wijziging datum evenement :
Terugbetaling
Geachte mevrouw/heer, Op [datum] heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer [REFERENTIE]. Op [datum] liet u mij weten dat u: - aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: [BESCHRIJVING WIJZIGING]. Hier ging ik niet mee akkoord. - mijn boeking annuleert. Op 31/7/2024 vroeg ik om de terugbetaling van 220,46 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen het bedrag van 220,46 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering
Terugbetallng wegens annulatie
Geachte mevrouw/heer, Op 8/7/2024 heb ik ticket(s) gekocht voor Welcome to the red carpet dat normaal doorging op 3/8/2024. U deelde mij echter dat het evenement werd geannuleerd. U weigert thans de terugbetaling die ik verzocht op 25/7/2024. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 10 dagen de terugbetaling van 147 €. Indien ik geen terugbetaling heb gekregen, dan zal ik alle nodige Stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Ilse Eerebout
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten