Meest recente klachten

J. R.
30/09/2025

Wijziging tickets

Beste, Wij hadden tickets gekocht voor een treinreis naar Parijs - Marne-La-Vallée, voor een heenreis op zaterdag 13 september 2025 en terugreis op maandag 15 september 2025. Wegens ziekte kon deze treinreis niet doorgaan en wouden wij graag onze tickets wijzigen. Volgens de verkoopvoorwaarden op uw website kunnen tickets gewijzigd worden tot 30 minuten voor vertrek van de trein. Onze nieuwe reis zal plaatsvinden in april 2026, wij hebben geprobeerd om online de tickets zelf om te boeken maar dit is niet gelukt aangezien april 2026 nog niet zichtbaar staat in de kalender. Daardoor heb ik de avond van vertrek omstreeks 17u30, en dus ruim op tijd voor vertrek van de trein, telefonisch contact opgenomen met jullie klantenservice om ons probleem uit te leggen. Er werd ons verteld dat online omboeken inderdaad nog niet mogelijk is aangezien de boekingen voor april 2026 pas eind oktober 2025 online zouden komen, maar dat het wel mogelijk was om een voucher te krijgen voor het betaalde bedrag, zodat we onze reis zelf konden herboeken, eens deze data beschikbaar komen. Hiervoor moest ik online het contactformulier invullen en dan zou dit in orde gebracht worden. Op zondag 14 september ontvingen wij een reactie op dit contactformulier met als melding dat jullie geen voorkeursbehandeling kunnen toepassen en het niet mogelijk is om een terugbetaling of een voucher te krijgen. En wij onze tickets moeten omboeken volgens de verkoopsvoorwaarden op de website. Wij hebben ook helemaal geen terugbetaling gevraagd, wij wensen enkel een voucher te bekomen zodat we zelf onze tickets kunnen wijzigen zodra dit mogelijk is. Daarnaast voldoen wij helemaal aan de voorwaarden voor een wijziging daar we tijdig genoeg contact opgenomen hebben met de klantenservice. Dat de datums voor 2026 nog niet beschikbaar zijn, daar kunnen wij niets aan doen en is dan ook onze fout niet. In jullie verkoopsvoorwaarden staat er nergens vermeld dat tickets binnen hetzelfde jaar omgeboekt moeten worden, daar jullie eigenlijk geen reden hebben om ons verzoek te weigeren. Telefonische beloftes van de klantenservice mogen ook wel nagekomen worden. Sindsdien ontbreekt enige reactie van jullie, na antwoord op de e-mail, herinneringen met de vraag waar de reactie op onze vraag blijft, ... zijn jullie volledig van de aardbol verdwenen. Ondertussen zijn we bijna 3 weken verder en is er nog steeds geen oplossing voor deze situatie. Wij verwachten een correcte afhandeling van dit probleem, met name een voucher, zoals telefonisch afgesproken, zodat wij volgende maand onze reis zelf kunnen herboeken. Met vriendelijke groeten, Jorben Ruysseveldt

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform