Meest recente klachten

P. M.
26/06/2024

Retourpakketje wordt niet in ontvangst genomen

Ik heb een pakketje geretourneerd, en de stappen van het retourproces correct gevolgd. Het pakketje werd bij de winkel aangeboden tijdens hun sluitingsdag. Toen ik dit opmerkte en zag dat het pakketje in het postpunt lag, heb ik hen hiervan onmiddellijk op de hoogte gebracht. Ik heb hiervoor 3x gebeld en 4 mails gestuurd, maar mijn pakketje werd niet opgehaald. Nu is de termijn voor het ophalen van het pakketje verstreken, en zal het bijgevolg dus terug naar mij verstuurd worden. Ik vind dit echt niet kunnen, aangezien ik hen meerdere keren heb gecontacteerd en steeds werd beloofd dat zij het pakketje zouden ophalen.

Opgelost Behandeld door Test Aankoop

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform