Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Schade door plaatsing traplift...
In januari 2020 bestelde ik als mindervalide bij OTOLIFT een traplift. De vertegenwoordiger kwam langs. Een offerte werd opgemaakt en door mij goedgekeurd voor een traplift type Modul-air.Op 4 april 2020 was de plaatsing ingepland. De technieker plaatste de trap, doch bij het testen, bleek de trap verkeerd te zijn uitgetekend en/of opgemeten door Otolift. In de traphal kwam ik met het hoofd tegen het plafond en kon de traplift niet verder geïnstalleerd en gebruikt worden. Deze foute plaatsing zorgde voor gaten in vloer en trap. De vertegenwoordiger kwam opnieuw langs en een nieuwe opmeting en inplanning werd gemaakt. Er werd gewezen op de diverse gaten in trap en vloer en gevraagd hier ook rekening mee te houden. Begin mei werd een tweede plaatsing gepland. Ook nu weer liep het mis. Bij de installatie, bleek een cruciaal onderdeel te ontbreken, zodat de traplift weer niet kon worden geïnstalleerd, zelfs niet worden getest. Blijkbaar was de constructie ook volledig hertekend, zodat de bestaande gaten, niet meer konden hergebruikt worden. We zitten dus op heden met een niet afgewerkte, niet werkende traplift en heel wat schade aan onze trap en vloer. Onze woning werd in 2018 en 2019 volledig gerenoveerd en wij wensen dan ook dat de trap en vloer in zijn oorspronkelijke staat wordt hersteld.Hiervoor heb ik op vraag van Otolift een prijsofferte laten maken voor het herstellen en herschilderen van de trap en herstelling van de kurken vloer.Ook zit ik nu als mindervalide te wachten op een afgewerkte trap, zodat ik eindelijk makkelijk naar boven kan (slaapkamer, badkamer).Op heden heeft Otolift nog geen constructieve oplossing voorgesteld.Ik wens dus een correct en juist werkende lift EN de herstelling van de schade.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten