Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
verdwijnen zwemprothese
Beste , Ik bestelde bij jullie een zwemprothese en deze werd vergoed door de federale verzekeringsmaatschappij . Echter heb ik deze binnen gegegven voor onderhoudt en dit in het jaar 2019. Nu heb ik deze prothese nog steeds niet terug . Ik eis dus het geld terug om een nieuwe aan te schaffen of mijn prothese .Ik heb al meerdere emails gestuurd en gebeld . Steeds zonder gevolg , u ging met mij een overeenkomst sluiten ook dit echter zonder gevolg. Graag wordt er van u dringende actie verwacht.mvg
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten