Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

L. R.
19/04/2023

Pesterijen

Beste ik ben overgestapt van een online bookingsysteem en dit van optios naar salonkee. Omdat er een opzegperiode van 1maand is( wettelijk denk ik, zij zeggen 3maanden) heb ik momenteel 2 systemen. Dus heb ik optios offline gezet zodat mijn klanten niet kunnen boeken op 2 site want anders heb ik dubbele boekingen. Wat doet optios om mij te pesten, ze zetten mijn agenda iedere dag terug online waardoor ik dubbele boekingen heb. Ik heb hen daarover al gebeld en gemaild dat dit niet aanvaardbaar is. Zij ontkennen alles. Maar zij zijn de enige met mijn inloggegevens. Ik moet dus iedere dag klanten weigeren en verplaatsen door hun toedoen.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform