Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Pesterijen
Beste ik ben overgestapt van een online bookingsysteem en dit van optios naar salonkee. Omdat er een opzegperiode van 1maand is( wettelijk denk ik, zij zeggen 3maanden) heb ik momenteel 2 systemen. Dus heb ik optios offline gezet zodat mijn klanten niet kunnen boeken op 2 site want anders heb ik dubbele boekingen. Wat doet optios om mij te pesten, ze zetten mijn agenda iedere dag terug online waardoor ik dubbele boekingen heb. Ik heb hen daarover al gebeld en gemaild dat dit niet aanvaardbaar is. Zij ontkennen alles. Maar zij zijn de enige met mijn inloggegevens. Ik moet dus iedere dag klanten weigeren en verplaatsen door hun toedoen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten