Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet ontvangen
BesteIk heb enkele weken geleden een bestelling geplaatst bij jullie maar tot op de heden heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Er werd op de website nochtans met veel toeters en bellen verkondigd dat wanneer ik mijn order voor 23:30 zou plaatsen, ik de dag nadien mijn bestelling al thuisgeleverd zou krijgen. Aangezien ik in het verleden al heb ondervonden dat dergelijke levertermijnen zelden tot nooit worden nageleefd, was ik mij er dus van bewust dat deze belofte niet realistisch is. Echter was ik mijn pakje wel verwachtend binnen de 3 à 5 werkdagen na het plaatsen van mijn bestelling op 3 april. Vandaag zijn we 10 dagen later en heb ik mijn oplader nog steeds niet ontvangen. Ondertussen heb ik al meerdere pogingen ondernomen om telefonisch contact op te nemen met jullie klantendienst, dit helaas tevergeefs. Ik krijg telkens weer te horen van het antwoordapparaat dat jullie inbox volzet is en zodoende ik geen bericht kan achterlaten. Dit scenario heeft zich gedurende enkele dagen na elkaar herhaald. Uiteindelijk heb ik, na ook het online contactformulier meermaals in te dienen, van jullie op 9 april een e-mail ontvangen met de boodschap dat mijn bestelling die dag verstuurd zou worden. Echter zat er geen enkel PDF of ander document in bijlage die kan dienen ter bewijs van verzending.Ik ben vandaag dan ook nog altijd in blijde verwachting van de track en trace code, waarvan ze beloofd werd in mijn inbox te belanden binnen de 24u na het versturen van mijn bestelling. Ik heb ondertussen enkele online reviews gelezen waaruit ik kan afleiden dat ik lang niet de enige gedupeerde blijk te zijn. Daarom vraag ik u vriendelijk (en met enige aandrang) om zo snel mogelijk de gepaste maatregelen te treffen. Hetzij door mijn bestelling te annuleren en het betaalde bedrag terug te storten op mij. rekening, hetzij door mij de track en trace code te bezorgen van het pakket die jullie hebben verstuurd op 9 april.Alvast bedankt Wouter Bytebier
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten