Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

hoge factuur

Beste,Ik nam telefonisch contact op om een verstopt toilet te komen ontstoppen en de septische put te ledigen. De geraamde kosten, op basis van mijn informatie, kwamen op 90 euro.Na enkele dagen te moeten wachten kwam men eindelijk langs en werd er heel onbeschoft gereageerd tegenover mijn vrouw die het Nederlands niet machtig is. De communicatie verliep moeizaam en dat werkte duidelijk op de zenuwen van de medewerker, terwijl het probleem geen ingewikkelde uitleg nodig had. Uiteindelijk werd de put leeg gemaakt en de leiding ontstopt, daarbij werd ook een dekselputje gebroken. Naderhand bleek de factuur bijna drie keer hoger dan de initiële schatting (266 euro). Op de factuur staan weinig details. Ik heb de factuur betaald om geen problemen te krijgen met de termijn (10 dagen), maar het is niet van harte.MVG,

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform