Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Klantonvriendelijkheid en annulering reservatie
Beste, Eind april wouden wij bij deze campinggroup een staanplaats reserveren. Om te beginnen kan je pas reserveren na eerst het totale bedrag meteen volledig te betalen . Wat al heel ongewoon is. Normaal op een camping krijg je dan een plaats toegewezen , je hebt echter gereserveerd en volledig betaald dan verwacht je toch service . Maar niets is minder waar na wat gemail melden ze me heel onvriendelijk dat we pas onze plaats weten bij incheck. De betaling voor preferentie aan het water zouden we wel terugkrijgen indien het niet lukte qua inplanning van de plaatsen. Blijkbaar moet je op deze campings echt wel de kleine lettertjes lezen want bezoek is echter ook niet toegestaan op deze camping ook niet tegen betaling . Om toch nog iets van vakantiegevoel te hebben hebben we maar geannuleerd. Waarbij we dan slechts 25% van ons betaald bedrag terugkrijgen. Alles staan echt goed vermeld in hun voorwaarden maar dit is echt de meest klantonvriendelijkheid camping die er is. Ik wou dat hier nooit nog iemand iets boekte. Ik zal overal waar ik een recensie kan plaatsen over deze camping dat ook doen. Die mensen weten niet wat kamperen betekent.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten