Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Trekhaak van deze webshop geraken in België niet door de keuring!
Ik kocht bij deze webshop een trekhaak SPECIFIEK voor mijn Honda Jazz model 2019. De webshop geeft op zijn site aan conforme trekhaken te verkopen, ook voor België. Na plaatsing van de trekhaak ging ik naar de Technische Controle, zoals wettelijk verplicht. Daar werd de trekhaak echter afgekeurd omdat de S-waarde vermeld op het technisch plaatje van de trekhaak 75kg vermeld, terwijl het gelijkvormigheidsattest van mijn auto bepaald dat dit 95kg moet zijn. Als gevolg wordt de trekhaak als niet-conform beschouwd en dus afgekeurd. (Alle bewijzen zijn voorhanden: keuringsattest, COC van mijn auto, foto van technisch plaatje op trekhaak, en een mail van de Federale Overheidsdienst Mobiliteit die bevestigen dat de trekhaak niet conform is wegens afwijkende S-waarde).De verkoper weigert de trekhaak terug te nemen, en negeert dus het Europees Consumentenrecht.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten