Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
iPhone 8 niet conform de aanbieding
Beste,Ik bestelde goederen op 24/04/2019 bij Officesoftware Leopold II laan 2E, 9100 Sint Niklaas, ook gekend als The Refurbisers.Het gaat over 2 iPhone 8 - 64GB - Spacegrey + gratis cover vermeld op hun factuur 2019-1014836. Ze gaan pas leveren als het geld op rekening BE76103051267295 overgeschreven is.Hun reclame gaat als volgt : Vandaag hebben we een echte Apple topdeal ter beschikking. Apple iPhone 64GB - toonzaalmodel - ongebruikt Enkel beschikbaar in spacegrey Slechts 5 toestellen ter beschikking OP=OP Prijs: 339€ met 2 jaar garantie, gratis verzending en gratis cover. Bestel hier-enkel via mail.Ik plaats de bestelling op 24/04/2019 om 14:44, om 18:54 krijg ik hun factuur opgestuurd.Van zodra de betaling binnen is (of betalingsbewijs), kunnen we dadelijk overgaan tot levering. Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareThomas.Leopold II laan 2E9100 Sint-NiklaasBelgië-32(0)473/500612Op 26/04/2019 stuur ik een mail naar Thomas omdat ik geen trackingnummer ontvangen heb.Beste Christophe,Gaan maandag de deur uit voor levering dinsdag.Met vriendelijke groeten,Thomas.Op 30/04/2019 stuur ik terug een mail naar Thomas omdat ik nog steeds geen trackingnummer ontvangen heb.Beste Christophe,Gaan maandag de deur uit voor levering dinsdag.Met vriendelijke groeten,Thomas.Op 2 mei 2019 :Beste Christophe,Hartelijk dank voor het aangename telefoongesprek van deze morgen.Zoals telefonisch aangegeven is er een fout gebeurd bij de leverancier met aantallen. De levering bij jij is ons dan beloofd voor de week van 15/5.Als compensatie zal er dan een derde toestel worden bijgeleverd op kosten van de leverancier en van ons.Aarzel niet ons te contacteren voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareThomas Op 16 mei 2019Geachte Thomas,Ik heb nog geen tracking codes mogen ontvangen en vraag U daarom :Gaan de iPhones op tijd geleverd worden ? Ik wil deze ten laatste morgen in gebruik nemen.Anders moet ik morgen naar de lokale winkel 4 iPhones gaan halen en de iPhones in bestelling bij U annuleren en een mijn geld terugvragen.Met vriendelijke groeten,ChristopheBeste Christophe,Klaar en duidelijk.Aarzel niet ons te contacteren voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareThomasBeste Christophe,Dank voor de mail.Zoals gisteren aangegeven zijn de iPhones aan het binnenkomen bij de leverancier. Eerstdaags zijn ze bij jou.Eerlijkheidshalve is er geen 100% zekerheid dat deze morgen bij jou zijn.Indien u alsnog wenst te annuleren, kunnen we dat begrijpen, maar zouden we dat jammer vinden.Aarzel niet ons te contacteren voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareThomasop 17 mei 2019Geachte Thomas,Ik neem aan dat de iPhones verstuurd zijn ? Of worden deze vandaag verstuurd ?Mag ik er U aan herinneren dat U deze beloofd hebt in de week van 15/5.Heden zijn we 17/5 !Met vriendelijke groeten,Christophe Beste Christophe,Goedemorgen, we hebben net contact gehad met de leverancier en toestellen worden vandaag uiterlijk maandag verzonden zodat u begin volgende week over de toestellen kan beschikken.Wij wensen u nogmaals te danken voor het gestelde vertrouwen en geduld.Aarzel niet ons te contacteren voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareGeachte Thomas,Mijn eerste betaling aan uw firma voor de iPhone 8 heb ik gedaan op 24/04/2019,Heden zijn we 17/05/2019, bijna 1 maand verder, en U slaagt er niet in om de eerste iPhones te leveren.Steeds nieuwe excuses en uitstel van de leveringsdatum, alsof het uw leverancier zijn schuld zou zijn.U verstuurd mails met ‘opgelet de voorraad is zeer beperkt’Ja, inderdaad, voorraad. Dat klopt niet, U heeft geen voorraad. Indien U dit op voorraad had, kon U reeds leveren.Met vriendelijke groeten,Christophe 23/05/2019Beste Christophe,Zoals aangegeven hierbij de eerste tracking van de eerste levering.https://jouw.postnl.be/#/track-en-trace/3SCZPM311208907/9600Nogmaals wij doen al het mogelijke om u tevreden te stellen.Aarzel niet ons te contacteren voor verdere vragen.Met vriendelijke groeten,OfficesoftwareThomasEureka, er komt een iPhone 8 64Gb aan.Het is een refurbised iPhone 8 64 Gb, duidelijk gebruikt, en geen toozaalmodel, batterij niveau 88 % Maandag 03 juni 2019, om 18u10Helaas wacht ik nog steeds om de 2e betaalde iPhone 8 64GB Spacegrey, toonzaalmodel. En uiteraard is de iPhone 8 ter compensatie van de laattijdige levering ook NIET geleverd.Ook had ik bij deze firma nog een iPhone X besteld, die wel betaald is door mij op 14/05/2019 maar nooit geleverd is, ik deze dan maar geannuleerd en een creditnota kwam vrij vlot.Op 17/05/2019 kreeg ik een creditnota van 389€ voor de iPhone X.Vandaag 03/06/2019 staat het geld van de creditnota nog steeds niet op mijn rekening.Ik moet daarom iedereen afraden hier ook maar iets te kopen,ze hebben niks op stock, ook al beweren ze het omgekeerde, ze komen geen enkele afspraak na, ze maken valse reclame.Ze incasseren geld, maar leveren niet conform 2e hands goederen. Voor mij is dit fraude van de hoogste plank.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten