Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verkeerde beslissing - puppy behandeling zondag gebroken achterpoot rechts
Beste,op zaterdag kwamen we op uw praktijk terecht bij XXXXXX die onze puppy behandelde bij een gebroken achterpoot (rechts). Hiervoor deed hij de puppy in slaap en nam slechts 1 foto. Ook was hij vergeten de afrekening van 285 euro mee te geven en de pijnstillers die hij ons had beloofd. Hiervoor zijn we de volgende dag mogen voor terug rijden. Vandaag gaan we op controle bij onze dierenarts en die verschiet van de genomen beslissing op jullie praktijk en ook van de behandeling. Er had meteen naar operatie moeten overgegaan en niet in de gips. De breuk is nu enkel verder uit elkaar en de gips gaf geen enkele mogelijkheid tot herstel. Ook kun je zulke beslissing niet nemen met 1 foto, en hadden er 2 moeten genomen worden. Nu zijn we 10 dagen verder en is de achterpoot van de puppy enkel verergert door XXXXXX zijn beslissing. Dit kan niet. Als dierenarts vertrouwen we op jullie dat jullie juist handelen voor de gezondheid van de hond. Nu hebben we 10 dagen in onwetendheid geweest dat de puppy er uiteindelijk enkel slechter mee ging.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten