Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Herstelling onder garantie
Beste, op 14 November werd tijdens onderhoudswerken - verversen olie - een lek vastgesteld aan de nokkenas van mijn wagen Peugeot 5008.De medewerker van de hersteldienst kwam mij dit melden - ik was op mijn wagen aan het wachten. Hij zei mij ook dat dit kon hersteld worden onder garantie omdat ik bij aankoop van de wagen een uitgebreidere garantie had genomen van 4 jaar. Deze herstelling viel daaronder. Ik wist zelf niet meer dat ik deze garantie een kleine 4-tal jaar geleden genomen had en had het contract ook niet bij. Dus ik ging er vanuit dat alles ok was en ging akkoord. Tijdens het maken van de afspraak keek de medewerker het contract nog eens na en bevestigde dat alles onder garantie kon hersteld order. Hierop maakten wij de afspraak om op 14 December de wagen te herstellen wat dan ook gebeurd is.Groot was mijn verbazing dat ik een week later een factuur ontving van 723,58 euro !!!!!!!!!!Wat een verschil !!!!!! Ipv garantie een serieuze rekening.Ik nam telefonisch contact op met persoon die mij de wagen verkocht had. Hij zei mij dat het contract inderdaad voor 4 jaar was of 80000 km en aangezien mijn wagen +- 95595 km had verviel de garantie. Echter op moment van afspraak bij de hersteldienst werd dit contract 2x gecheckt door de medewerker en hij zei mij niets van die km beperking en aangezien ik het contract zelf ook niet bij had - en het ook niet uit mijn hoofd ken en 4 jaar geleden afgesloten was - ging ik ervan uit dat het ok was. Ik voel mij dan ook 'in de zak gezet' zoals ze zeggen. Mij eerste zeggen dat het garantie is, de herstelling laten doorgaan en mij dan nadien een rekening sturen. Ik kan er niet aan doen dat de medewerker van de hersteldienst zijn werk niet goed gedaan heeft.Mocht hij mij op moment van maken afspraak gezegd hebben dat ik alles zelf diende te betalen had ik allicht gekozen om nog even te wachten met de herstelling totdat het mij financieel beter uitkwam.De verkoper van de wagen heeft nogmaals contact opgenomen met de zonemanager voor de naverkoop maar ze blijven weigeren tussen te komen voor de herstelling.Mvg,Peter Marin
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten