Meest recente klachten

A. C.
14/12/2017

FRAUDE SMS diefstal

Beste, Bij het bekijken van mijn rekening van afgelopen maand viel ik bijna van mijn stoel bij het zien van een factuur van bijna €50. Ik heb hiervoor meteen de Orange klantendienst betreffende facturatie gecontacteerd welke na toch wel stevig zoeken me eindelijk kon meegeven van waar deze kost voornamelijk kwam. ? Dit bleek NTH Media GmBH te zijn die sinds 9 november om 1h ’s nachts me gedurende alvast 5 weken een factuur aansmeerden van €7.5 per ‘transactie’ aanrekend (wat de transactie dan ook moge zijn)Ik heb - Geen betalende apps geïnstalleerd- Geen verdachte berichten aangeklikt- Geen activering gedaan van wat dan ook - …Ik ben eerder het argwanende type dus ik ben zowieso al zeer voorzichtig met deze zaken, dus de verrassing was des te hoger. Dit wordt voor mij dan ook aanzien als oplichting, diefstal, phishing, inbreuk privacy en regelrechte misdaad en zal hiervoor zeker de nodige stappen ondernemen om een klacht in te dienen alsook om deze rekening door HUN te laten coveren. Wat ik al gedaan heb- Orange is bezig alles van mediat e blokkeren dat betalend is zodat ik zeker niet (extra) word aangerekend- Ik heb officiaal via hun site http://nth-media.de/ een mail gestuurd met de klacht Wat zijn de nodige stappen die ik nu (nog) kan ondernemen om u zoveel mogelijk te helpen deze misdaad recht te zetten? Alvast bedankt voor de hulp!Met vriendelijke groet, Steffie Pardaens (dochter van Marita Merckx)

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform