Terug

FRAUDE SMS diefstal

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Nth Media Gmbh

14/12/2017

Beste, Bij het bekijken van mijn rekening van afgelopen maand viel ik bijna van mijn stoel bij het zien van een factuur van bijna €50. Ik heb hiervoor meteen de Orange klantendienst betreffende facturatie gecontacteerd welke na toch wel stevig zoeken me eindelijk kon meegeven van waar deze kost voornamelijk kwam. ? Dit bleek NTH Media GmBH te zijn die sinds 9 november om 1h ’s nachts me gedurende alvast 5 weken een factuur aansmeerden van €7.5 per ‘transactie’ aanrekend (wat de transactie dan ook moge zijn)Ik heb - Geen betalende apps geïnstalleerd- Geen verdachte berichten aangeklikt- Geen activering gedaan van wat dan ook - …Ik ben eerder het argwanende type dus ik ben zowieso al zeer voorzichtig met deze zaken, dus de verrassing was des te hoger. Dit wordt voor mij dan ook aanzien als oplichting, diefstal, phishing, inbreuk privacy en regelrechte misdaad en zal hiervoor zeker de nodige stappen ondernemen om een klacht in te dienen alsook om deze rekening door HUN te laten coveren. Wat ik al gedaan heb- Orange is bezig alles van mediat e blokkeren dat betalend is zodat ik zeker niet (extra) word aangerekend- Ik heb officiaal via hun site http://nth-media.de/ een mail gestuurd met de klacht Wat zijn de nodige stappen die ik nu (nog) kan ondernemen om u zoveel mogelijk te helpen deze misdaad recht te zetten? Alvast bedankt voor de hulp!Met vriendelijke groet, Steffie Pardaens (dochter van Marita Merckx)

Berichten (2)

Nth Media Gmbh

Naar: A. C.

15/12/2017

Dear Customer,We would like to inform you that we received your email.Unfortunately, we have to inform you that we only offer technical assistance to service provider, we have no influence on the content and advertising services.For this reason, we cannot process your request, but we can forward it to the customer's assistance of provider, who will handle your request as soon as possible and willrespond to your email.The correct email address to which we sent your complaint is:customercare.be@silverlines.infoSincerely,Technical Support Team

Nth Media Gmbh

Naar: A. C.

15/12/2017

Goedemiddag,Wij willen u verzoeken ons een emailadres van de klant doen toekomen zodat wij langs deze weg contact kunnen opnemen.mvg,Klantendienst Mail:customercare.be@silverlines.info In dit bericht kan vertrouwelijke informatie opgenomen worden. U kunt ze niet verder uitbreiden, verspreiden, kopieren, reproduceren, wijzigen of aan iedereen op enigerlei wijze publiceren. Als u geen opgegeven ontvanger van dit bericht bent, moet u dit bericht vanaf uw computer vernietigen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform