Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Kleding voldoet helemaal niet aan de vereisten
Beste,Ik bestelde 2 broeken aan de hand van hun maattabel. ten 1e heb ik heel labg moeten wachten op bestelling. 2e broeken zijn helemaal niet zoals ze getoond en beschreven werden op hun site. Ook de maten kloppen volledig niet, heb daar filmpje van. De broeken zelf zijn vervaardigd uit een hele fijne stof, echt zijn prijs niet waardig. Nu heb ik al verschillende mails gestuurd, zelfs op 3 e-mailadressen, maar krijg gewoon geen antwoord meer, ondanks ik hun gezegd haf dat ik ging klacht inleggen bij testaankoop.support@nouvoire-amdterdam.nlsupport@surando.nlno-reply@nouvoire-amsterdam.nl
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten