Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Probleem van abnormale krimp.
Ik kocht NORTENE zichtdoek op rol van 2x10m en 1x10m bij Brico Hasselt.. De 95% doorzichtigheid is perfect om er screens voor eigen gebruik van te maken bij de voorbije hittegolf . Ik heb ze op maat geknipt en met magneetjes op onze stalen ramen te bevestigd. De temperatuurreductie in huis bedroeg tussen de 5 en 10°C.. alleen… na minder dan 1uur krompen alle panelen op ontoelaatbare wijze, in alle richtingen. Dat heet ik niet UV resistent zoals ze beloven.Het lijkt nu broddelwerk als ik ze ooit terug plaats. Wat stellen zij voor om dat op te lossen. Ik ben bereid ze te hermaken als zij ze met voorziene krimpcoëficiënt voor ons op formaat knippen,wat ons het meeste tijd kost.Ik heb naar Brico en naar Notrene een klacht gestuurd,echter zonder resultaat. Als er positief op gereageerd wordt mag het privé blijven,zoniet openbaar. Foto's bewijzen het.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten