Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bestelling niet ontvangen
Beste, ik bestelde in November 3 x 5 paar nordic sokken maar tot op heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Ik heb dit al meermaals gemeld maar tot op heden nog geen reactie gekregen van jullie. 22-11-2020 kreeg ik een mail dat de sokken verzonden waren. 25-11 terug een mail van jullie om te zeggen dat ze eraan kwamen. 05/12 kreeg ik terug een mail om te zeggen dat jullie me niet vergeten waren en dat de sokken eraan kwamen. 25/12 kreeg ik een mail met de vraag wat we van de sokken vonden. Ik heb onmiddelijk 25/12 gereageerd dat ik de sokken nog niet heb ontvangen bevestiging mail gekregen nr#92341865 . Geen reactie. 29/12 terug mail gestuurd om te melden dat ik niets heb ontvangen, bevestigings mail gekregen nr#93400975 . 09/01/2021 opnieuw een mail gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft bevestigings mail gekregen nr#97565870. De laatste bevestiging mail was #97594400. Ik krijg wel telkens een bevestigings mail maar nooit een antwoord. Waar blijven mijn bestelde sokken?Is het zo moeilijk om te reageren op al de mails die ik al heb verstuurd? Ik heb de sokken betaald en zou deze dan ook graag ontvangen. Ik heb de sokken tot op heden nog niet ontvangen dus mijn vraag nogmaals waar blijven mijn sokken wanneer zal ik deze ontvangen?Ik heb al meermaals de moeite gedaan om contact met jullie te krijgen maar tot op heden is dit nog niet gelukt. Hopelijk lukt het nu wel want anders ben ik genoodzaakt om verdere stappen te ondernemen.Met vriendelijke groeten.Vermeylen P
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten