Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Oplichting?
Geachte, In bijlage nog eens een copie van mijn aangetekend schrijven, waarvan ik de zekerheid heb dat jullie het ontvangen hebben, maar zoals gewoonlijk komt er geen reactie. Mijn geduld is al lang op. Indien jullie hieraan geen gevolg geven, dan komt er een vordering voor de rechtbank. Met beleefde groeten, Dirk Van der Veken
Installatie is niet afgerond en werkt ook niet
Beste, Een paar maanden geleden sloot ik een contract af voor de levering en plaatsing van een thuisbatterij en een nieuwe omvormer voor onze zonnepanelen. De afspraak was dat de installatie geplaatst zou worden na de installatie van onze digitale teller. Die plaatsing gebeurde op 28 april. De afspraak was dat de batterij geplaatst zou worden op 29 april. Die dag belde de installateur om te zeggen dat we te ver weg woonden om de installatie te doen. Nieuwe afspraak op 30 april om 10.00. De installateur is toegekomen iets na 15.00. Zijn eerste opmerking was dat hij totaal geen ervaring had met het door ons bestelde merk en type… maar hij zou zijn best doen. Rond 19.00 liet hij ons weten dat hij de installatie niet kon doen omdat de omvormer niet compatibel is met de geleverde omvormer. Maar geen probleem, het zou in een van de volgende dagen opgelost worden, kwestie van een half uur werk. Men ging ons ook nog een app bezorgen om de batterij te beheren en uitgebreide instructies. Na een week heb ik ettelijke keren geprobeerd om hen te bellen maar de telefoon wordt niet opgenomen. Dan heb ik per email hen een ingebrekestelling gestuurd, uiteraard zonder enige respons. Om aan een telefoonnummer van het bedrijf te komen moet je neerdalen tot de bij wijze van spreken donkerste hoekjes van hun website, geen enkele melding van contactgegevens op hun documenten zoals facturen. De factuur is ook nog een probleem want er staat in hun verkoopsvoorwaarden dat die voldaan moet zijn voor de installatie. Hopelijk kunnen jullie mij helpen bij het ontwarren van deze zaak, ik heb het gevoel het slachtoffer te zijn van professionele oplichters. Met vriendelijke groeten, Dirk Van der Veken
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten