Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanmaning voor ongevraagde verlenging abonnement
Beste, In december 2020 gaan we een abonnement aan voor 6 maanden (vast aantal nummers) als kado voor een familielid (schriftelijke briefwisseling komt hierdoor op zijn adres en niet bij ons)- in maart 2021 is het abonnement nog niet gestart. Wij hebben hier 2x voor gebeld naar de klantenservice van Roots om de stand van zaken te vragen. - de facturen komen per mail nooit tot bij ons (wat vreemd is want de nieuwsbrief wel). Het familielid krijgt een papieren aanmaning voor zijn eigen kado. We hebben deze betaald op 21/4. - abo was voor 6 maanden zonder verlenging (via website abonnementen.nl - een speciale aanbieding voor 31€). Toch krijgt het familielid nog een tijdschrift en wederom een papieren aanmaning van +80€ voor een ongevraagde jaarbestelling. Hiervoor hebben we nooit een e-mail ontvangen. - we bellen de klantendienst van Roots en vragen om de zending onmiddellijk stop te zetten, dat we dit niet besteld hebben. Opzeg van een maand is nodig => verbeteridee: bied dan geen tijdelijke abo’s meer aan aub. We gaan akkoord om dat extra ontvangen exemplaar toch te betalen en het zo af te handelen. Abo wordt onmiddellijk stop gezet. Factuur zal opgestuurd worden naar onze e-mail welke dubbel gecheckt wordt. - we krijgen geen e-mail. Wel krijgt ons familielid op 13/9 opnieuw een aanmaning voor een bedrag van 20,11€. Dit bedrag komt niet overeen met 1 tijdschrift. - nadat we uit verlof kwamen hebben we onmiddellijk contact opgenomen met de klantendienst van Roots. Dit was op vrijdag 24/9 met Steffi. Zij zegt ons dat het bedrag niet klopt. Dat ze een correct factuur per mail zal opsturen. Dat dit waarschijnlijk maandag of dinsdag bij ons zal zijn en dat we de aanmaning mogen negeren. - we zijn nu woensdag 29/9. We hebben wederom geen e-mail met factuur gekregen maar wel een mail van het incassobureau. Voor een bedrag van ondertussen meer dan 60€. Vreemd dat het incassobureau wel onze correcte gegevens heeft en Roots blijkbaar niet?- we bellen vandaag 29/9 opnieuw naar de klantendienst van Roots en krijgen opnieuw Steffi aan de lijn. Dat ze ons niet meer kan helpen en dat we contact moeten opnemen met het incassobureau.- we bellen vandaag 29/9 naar het incassobureau waar we bovenstaand verhaal doen. Zij beloven het dossier on hold te zetten en contact op te nemen met New Skool Exploitatie ter opheldering. - we bellen vandaag 29/9 naar de klantendienst van New Skool Exploitatie met bovenstaand verhaal. Zij beloven dit dossier te behandelen als een klacht en naar de juiste dienst door te verwijzen zodat er info klaar staat voor het incassobureau. Ze beloven ook feedback. Dit hebben we nog nooit meegemaakt. Al onze telefoontjes tonen aan dat we van goede wil zijn en ondertussen worden we gecontacteerd door een incassobureau en riskeren we op een zwarte lijst te belanden. Dit is werkelijk de slechtste service die we ooit hebben meegemaakt en dit duurt nu al maanden!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten