Meest recente klachten

J. W.
22/06/2023

Medewerkers van parking bij de luchthaven niet bereikbaar na landen van vlucht

BesteGraag had ik een klacht ingediend ivm onze ervaring bij de parking new park in Charleroi.Bij aankomst op 9/06 hebben we onze auto geparkeerd en zijn naar de luchthaven vertrokken. Daar werden we afgezet en heeft de eigenaar gezegd dat we bij terugkomst terug naar die plaats moesten komen en hem moesten bellen. Toen we op 17/06 geland waren met 1.5u vertraging was het 00u14 toen ik voor de eerste keer probeerde te bellen na hun. Ik kreeg echter een voicemail te horen. Uiteindelijk hebben we een 20-tal keer proberen te bellen tussen 00u14 en 1u00. We hadden ondertussen ook een ander koppel ontmoet die op dezelfde parking stonden en die ook geen gehoor kregen. We hebben dan samen besloten een taxi te nemen naar de parking, dat ons €25 gekost heeft. Eenmaal daar aangekomen stond de eigenaar van de parking met een busje dat van de luchthaven kwam, maar desondanks dat hij net op de luchthaven was geweest is hij niet op de afgesproken plaats geweest. De eigenaar van de parking was enorm boos en begon in het Frans te roepen op ons en wou de poort sluiten. Hij wou ons dus niet laten vertrekken omdat hij zei dat de parking om 00u gesloten was. We hebben ons voor de poort moeten zetten zodat onze partners snel de auto konden gaan halen om toch nog thuis te geraken. De ervaring was werkelijk verschrikkelijk. We werden niet enkel verbaal aangevallen maar de man werd ook fysiek agressief. We zijn uiteindelijk wel zonder kleerscheuren van de parking af geraakt, maar we waren allemaal enorm aangedaan van dit verschrikkelijke voorval. Graag zouden we dus ook de kosten van de taxi recupereren. Bovenstaand bericht hadden we ook al naar Parkos verzonden, dit is de website via waar we de parking geboekt hadden. Het enige wat wij van hun te horen krijgen is dat ze de parkings niet beheren, maar enkel adverteren. Hopelijk kunnen jullie ons wel verder helpen om hier toch tot een correcte oplossing te komen zodat andere mensen dit in de toekomst ook niet meer aan de hand hebben.Vriendelijke groetenJoyce Welkenhuysen

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform