Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling
Als lid van het neutraal ziekenfonds wil ik een formele klacht indienen tegen jullie werkwijze voor het terugbetalen van zonneproducten. Ik en mijn kinderen zijn al jaren lid van het NZVL. Nu willen jullie geen tussenkomst verlenen van 10 euro in de voor mijn kinderen aangekochte zonneproducten. Ik heb de producten aangekocht in de (para)apotheek Medi-market in de Diestsestraat in Leuven. Ik begrijp uit uw uitleg dat als ik dat product aankoop aan dezelfde prijs in de apotheek van Medi-market 500m verder ik dit dan wel terugbetaald krijg. Onbegrijpelijk voor mij als gewone leek... voor identieke dezelfde producten en in winkels die onderdeel zijn van dezelfde keten: in de ene winkel wel terugbetaling en in de andere niet omdat het woordje para blijkbaar een hemelsbreed verschil uitmaakt... (niet de inhoud van het product, maar de taal is hier belangrijk).
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten