Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. B.

Naar: Neutraal ziekenfonds Vlaanderen

05/08/2021

Als lid van het neutraal ziekenfonds wil ik een formele klacht indienen tegen jullie werkwijze voor het terugbetalen van zonneproducten. Ik en mijn kinderen zijn al jaren lid van het NZVL. Nu willen jullie geen tussenkomst verlenen van 10 euro in de voor mijn kinderen aangekochte zonneproducten. Ik heb de producten aangekocht in de (para)apotheek Medi-market in de Diestsestraat in Leuven. Ik begrijp uit uw uitleg dat als ik dat product aankoop aan dezelfde prijs in de apotheek van Medi-market 500m verder ik dit dan wel terugbetaald krijg. Onbegrijpelijk voor mij als gewone leek... voor identieke dezelfde producten en in winkels die onderdeel zijn van dezelfde keten: in de ene winkel wel terugbetaling en in de andere niet omdat het woordje para blijkbaar een hemelsbreed verschil uitmaakt... (niet de inhoud van het product, maar de taal is hier belangrijk).

Berichten (1)

Neutraal ziekenfonds Vlaanderen

Naar: N. B.

24/08/2021

Beste Test Aankoop,Bedankt om ons op de hoogte te brengen van de klacht van onze gemmenschappelijke klant.Intussen heeft mijn collega, mevrouw Ann Christiaens, de klant op 05/08/'21 telefonisch verder geholpen in verband met de ingediende klacht en heb ik op 23/08/2021 een schriftelijk antwoord verstuurd naar onze klant waardoor de klacht als afgehandeld kan beschouwd worden.We hielden er aan jullie hiervan op de hoogte te brengen.Met vriendelijke groeten.GeertGeertVAN DEN EECKHOUTKwaliteitsmanager053 42 28 98klachtenensuggesties@nzvl.bewww.nzvl.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform