Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Dubbele verplaatsingskosten
Hallo, Wij hebben een reparatie aangevraagd voor 2 neff toestellen. Deze zouden dan samen worden hersteld maar neff wil toch 2 maal een verplaatsing aanrekenen. Dit lijkt me toch niet normaal? Mvg, Marijn Broekaert
foutcode E6200 bij nieuwe oven
Na enkele uren gebruik werd de achterkant knalrood van oververhitting en de foutcode E6200 . Een technieker heeft de ventilator los en vastgezet, enkele nieuwe vervangstukken besteld omdat deze heet aangelopen zijn, meer uit voorzorg want wanneer het in de centrale hoofdaansturing (hele oven) zit gaat het probleem niet opgelost zijn. Voorlopig mocht ik de oven opnieuw gebruiken. Na 10 min opnieuw oververhit en foutcode E6200. De dienst gebeld en een technieker zou pas komen op 19/7. Ikzelf kon niet op 12/7. Nog 2 weken dus en geen enkele oplossing met een correcte garantie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten