Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
scooter niet in orde
had via een officiële dealer (bici & motori) een 125cc scooter nieuw gekocht van Neco, hij had enkel de 50cc versie staan, maar de 125cc zou exact het zelfde zijn. uiteindelijk word hij geleverd met een heel ander zadel, waarvan de bevestiging schroeven er uit vielen en de haak voor het dicht te houden in het slot is van een zeer zacht materiaal wat onmiddellijk 90 graden ombuigt dus dit gaat breken binnen de paar weken, de er zit geen isolatie tussen de motor waardoor het bagage compartiment zo heet word dat de plastic voorwerpen smelten. de benzine meter zegt na 120 km dat je onder reserve zit maar je kan dan nog 110 km verder rijden wat volledig onbetrouwbaar is. Er is echter geen enkele manier om de firma te contacteren, niet telefonisch, niet via mail, niet via hun site en niet via facebook
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten