Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Kelder niet waterdicht
Ik ben op dit forum niet de enigste met een klacht over deze zaakvoerder die duidelijk een fraudeur is.Mijn verhaal is een copy paste van de vorige klachten die jullie over Nico Debbaut hebben ontvangen. De cijfers en data moest ik aanpassen. Ik hoop dat ik nog een deel van mijn geld terug zie want de kelder moet volledig opnieuw gedaan worden. Geachte,Wij weten niet of U ons kan helpen?Wij hebben namelijk een probleem met de persoon die ons keldertje waterdicht heeft gemaakt, via het systeem van een elastische bekuiping.Dit werd uitgevoerd door NDB Vochtbestrijding uit Lochristi, met als zaakvoerder dhr. Debbaut Nico.Sedert het uitvoeren van de werken in het najaar 2018, hebben wij al 2 keer water in ons keldertje gehad.De werken zijn ook verre van professioneel uitgevoerd. Ik heb hiervoor al een tegemoetkoming gehad.Maar probleem blijft water in onze kelder.Niettegenstaande wij 10 jaar garantie hebben op de uitgevoerde werken.Ik heb de zaakvoerder reeds op de hoogte gebracht via:- Mail- Telefonisch contact, beloofd van lang te komen, maar niemand gezien- Via een aangetekende brief, dit volgens zijn “algemene verkoopsvoorwaarden”, maar werd op heden nog niet door hem afgehaald.Telkens géén reactie erop.Ik heb alle e-mails en foto’s, die naar hem werden verstuurd, afgedrukt.Alsook de offerte, bewijzen van betaling, enz…..Nu is onze vraag, kan U ons helpen met deze zaak of wat staat er ons te doen zodanig dat ons probleem van water opgelost wordt?En wat zullen de kosten zijn hiervoor?Gewenst oplossingTerugbetaling: € 3500Ik wens dat de kelder waterdicht is. Hetgeen de bedoeling was, anders zouden wij het niet laten uitvoeren. Zo niet wil ik een volledig terugbetaling, als dit volgens jullie mogelijk is.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten