Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
schade
Beste, wij installeerden in 2013 een nieuwe CV-installatie in onze woning. Er werd leidingwerk, een verwarmingsketel en radiatoren van het merk henrad geplaatst door de firma Natec. Ik merk nu roestschade aan een van de radiatortoestellen met doorsijpeling en waterschade aan onze vloer tot gevolg. De firma 'Natec warmte en comfort' blijkt echter failliet ondertussen als de info te vinden op het internet correct is. Welke stappen kan ik verder ondernemen? bedankt
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten