Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Product besteld en betaald maar geen verzending. Geen reactie op mail en telefoon
Ik bestelde een gepersonaliseerd item bij Namo op 10 juli. Bevestiging van bestelling gekregen via mail. Tot op heden nog geen product ontvangen. Er wordt ook niet gereageerd op mijn mails en telefoontjes.
Bestelling niet ontvangen
Beste,Ik heb een aantal weken een bestelling gedaan & niets ontvangen , ook krijg ik geen reactie op mail en telefoon
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten