Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
rot vlees
Beste , ik kocht te renmans ronse kreempate en prepare chef en varkensrundsgehakt op verleden week(zaterdag denk ik) , etiket niet goed leesbaar , weinig inkt , ik werd geholpen door Philippe , de winkel staat op deroubaix Louis, (ik vind met loep zelfs geen datum???)dit om 11u 19 dat kan ik nog lezen.'s anderendaags was mijn vlees slecht en stonk, bij deze doe ik klacht.het duurde wat laat want ik wist niet dat ik daarmee klacht kan indienen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten