Meest recente klachten

D. M.
12/01/2019

Gezwollen onderstukken v buitenramen

De onderkant van de ramen die besteld is bij (en gezet door medewerkers van) mypen zijn op bepaalde plaatsen aan de buitenkant gezwollen. Meerdere malen een afspraak proberen te plannen om de eventuele nodige stukken bij te bestellen en dit te laten plaatsen door de mensen van mypen, kunnen we of niemand bereiken, of krijgen we als antwoord dat de stukken zijn besteld en als ze binnen zijn laten we het leveren. Dit duurt inmiddels al 3 maand. Nog steeds zonder enige oplossing. De ramen zijn nu 14maand oud.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform