Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
details voedingswaarden
Beste,op de site munchsuperfoods.com bestelde ik een sapjeskuur nadat ik reclame had gezien op instagram. Dit was een kuur voor 5 dagen voor 165 euro.Toen ik deze ontving waren deze bevroren opgestuurd en deels ontdooid bij ontvangst. Ik mailde om te vragen of deze in de koelkast moeten of in de vriezer. Ik kreeg antwoord dat ze in de vriezer mochten. Daarna viel me ook op dat er geen voedingswaarden terug te vinden waren op de verpakkingen alsook geen houdbaarheidsdatum. Hiervoor nam ik opnieuw contact via mail met de vraag wat de voedingswaarden en houdbaarheidsdatum zijn en waarom deze niet vermeld staan. Dit was vorige week en tot op heden mocht ik nog geen antwoord verwachten. Ik wil graag de artikelen terugzenden. Deze zitten bij ons in de diepvries. Met vriendelijke groeten,
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten