Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
terug eisen van herstellingskost
beste ik kwam binnen voor een prijs info over een herstellingskost van een scherm voor mijn oneplus nord gsm u zei dit komt op 170 euro ik ging akkoord gaf u een voorschot van 50 euro nadat u dit scherm hebt geplaatst zijn er echter meer kosten aan dan voordien de achterkant van de gsm is kapot de schuiver om stiller te zetten werkt ook niet meer en dan het scherm waarvoor hij binnen ging is gekraakt dit kon ik op het moment dat ik u betaald heb niet zien daar u de gsm met plakband en rekkers had ingepakt en vervolgens vraag ik een factuur en u weigert dit te geven
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten