Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
expired
Beste ik bestelde: 2x vape vloeistof op de webwinkel.bij de levering had ik gezien dat de vloeistof over datum was waarvan 1 zelfs al van 2019. ik heb hier direct een mail met foto's doorgestuurd naar mr joyKlarna zit bezig dat ze mij boetes willen geven om het niet betalen van de factuur terwijl ikzelf van mr-joy geen antwoord mail hebben gegeven. het is alsof je rotte eieren in de winkel koopt en deze niet terug betaald krijgt en je moet ze bijhouden tot het onderzocht kan worden.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten