Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Slechte tuintafel
Beste,Op 22-06-2021 kocht ik een tuintafel zogezegd in tropisch hout online bij Mr BricolageHet eerste jaar viel dat nog mee, maar in de lente van vorig jaar merkte ik dat hout serieus begon te vervormen, en dat er een vernislaag was aangebracht die losliet.Ik stuurde een klacht op 20-06-2023 en kreeg daarvan een ontvangstbevestiging Contenu de votre message : • Message : Commande : YKNCFLHQH passée le 22/06/2021 17:40:35665654 Table de jardin Junon 160 - 220 x 100 x 75 cmDe tuintafel die ik bij jullie kocht vertoont reeds overdreven slijtage en gebreken.De vernislaag is grotendeels afgebladderd, er zijn stukken hout losgekomen en bepaalde houten elementen van het bovenblad zijn kromgetrokken • Commande # : YKNCFLHQH • Produit : • Pièce jointe : -Er is echter nooit op de klacht enige reactie gekomen.Onlangs stuurde ik nog eens een rappel, maar ook daar komt geen reactie op.Mvg,Luc Degryse
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten