Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
betalingsprobleem
Beste, ik vraag dat MPB €194 en €98 op mijn rekening stort. Het gaat nl. over de verkoop van twee foto camera's (Nikon en Canon). Na het opsturen ervan op 3.10 ll. van mijn Nikon toestel kreeg ik op 7.10 ll. bericht dat zij het toestel goed hadden ontvangen. Zij beloven op hun site dat dan binnen 1 à 2 werkdagen een offerte naar mijn zou gestuurd worden. Zij hielden woord en beloofden mij 194 voor mijn Nikon toestel te betalen. Hetzelfde gebeurde voor het toestel Canon waarvoor zij mij bericht lieten dat zij voor dat item €98 zouden betalen. Enkele dagen later kwam er een mailtje van hen dat zij toch niet konden ingaan op hun bod van €98 omdat dit in de categorie valt van hetgeen zij niet aankopen. Van een ommekeer gesproken. Ik ben echter van mening dat na hun bod van €98 de koop hiermee gesloten is. Ik heb beide offertes aanvaard. Op hun site staat dat vanaf dan 3 à 5 werkdagen later het bedrag zou gestort worden. Dit zou dan letterlijk uitgeteld op 17.10.2025 zijn. Vandaag, 28 oktober 2025 is het zo dat zij op geen enkel e-mailbericht van mij nog antwoorden en er nog geen eurocent op mijn rekening is gestort!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten