Meest recente klachten

A. O.
28/10/2025
MPB

betalingsprobleem

Beste, ik vraag dat MPB €194 en €98 op mijn rekening stort. Het gaat nl. over de verkoop van twee foto camera's (Nikon en Canon). Na het opsturen ervan op 3.10 ll. van mijn Nikon toestel kreeg ik op 7.10 ll. bericht dat zij het toestel goed hadden ontvangen. Zij beloven op hun site dat dan binnen 1 à 2 werkdagen een offerte naar mijn zou gestuurd worden. Zij hielden woord en beloofden mij 194 voor mijn Nikon toestel te betalen. Hetzelfde gebeurde voor het toestel Canon waarvoor zij mij bericht lieten dat zij voor dat item €98 zouden betalen. Enkele dagen later kwam er een mailtje van hen dat zij toch niet konden ingaan op hun bod van €98 omdat dit in de categorie valt van hetgeen zij niet aankopen. Van een ommekeer gesproken. Ik ben echter van mening dat na hun bod van €98 de koop hiermee gesloten is. Ik heb beide offertes aanvaard. Op hun site staat dat vanaf dan 3 à 5 werkdagen later het bedrag zou gestort worden. Dit zou dan letterlijk uitgeteld op 17.10.2025 zijn. Vandaag, 28 oktober 2025 is het zo dat zij op geen enkel e-mailbericht van mij nog antwoorden en er nog geen eurocent op mijn rekening is gestort!

In behandeling

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform