Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
herstelling 2 brommers
2 brommers (Vespa en Honda Camino) binnengebracht in 2020 voor herstelling, verven bij Motorkid, Oude Godstraat 3, 2650 Edegem. na vele telefoons, emails, bezoeken en nog meer valse beloften (corona, stukken zijn onderweg, brommer staat in ander magazijn, we zijn er nu mee bezig, ..)kregen we de brommers niet te zien. vaststelling door de politie (zone Hekla) laten doen dat de brommers toch nog aanwezig waren. Vaststelling is gebeurd: 2 brommers stonden tussen 100den andere brommers in een tuin,koer. Honda Camino is uit elkaar gehaald, Vespa op 1ste zicht niets mee gebeurd maar er ontbreken zichtbaar stukken. Deze 2 brommers die werkend binnengebracht werden in deze winkel, zijn nu herleid tot verroest schroot. verschillende onderdelen zijn verdwenen.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten