Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetaling
Ik deed een bestelling van kledij waarbij ik enkele stukken heb geretourneerd. Ik kreeg vandaag een e-mail waarin er staat dat er 4 stuks van de 6 naar rook ruiken en waardoor ze die niet in retour kunnen worden genomen. Hierbij melden ze ook dat ze die teruggestuurd hebben naar mij en enkel die 2 andere stuks vergoeden. Toen ik de kledij uit de verpakking haalde ruiken dit al niet fris wat meestal zo is met kledij die uit plastiek komt en ik maak daar geen probleem van. Zij maken hier nu wel iets van terwijl het mijn schuld dan nog niet is. Ik heb de artikelen max. 5 min. Aangehad om te passen en direct terug opgeborgen in de plastiek. Ik rook ook trouwens zelf niet. Moest de kledij naar rook ruiken zouden alle 6 stuks dan ook wel naar rook ruiken denk ik. Ik heb ze een e-mail gestuurd dat ik niet akkord ben en verder stappen ging ondernemen en dat ik dit nog nooit heb meegemaakt. Ook ben ik niets met de kledij want het was te Klein. Maar intussen is de kledij wel al terug geretourneerd naar mij. Wat kan ik hiervan doen?
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten